Cambridge Guide to Second Language Teacher Education
• Код: 5009077 в наличии • Штрихкод: 9780521756846
C с кодом товара 5009077 из серии "The Cambridge Guide to" производства "Cambridge" можно купить у нас по цене 9502 рубля в Амурске. Cambridge Guide to Second Language Teacher Education цветом оранжевый имеет размеры в высоту 2 см, в ширину 17 см и весом 0.59 кг. Книга с кодом 5009077 промаркировано штрих-кодом 9780521756846 с книжным номером 9780521756846 (год выхода книги 2014 г) на 336 страниц.
|
Cambridge Guide to Second Language Teacher Education |
Фотографии Cambridge Guide to Second Language Teacher Education
Описание Cambridge Guide to Second Language Teacher Education
This collection provides an overview of current issues, debates, and approaches in Second Language Teacher Education (SLTE) presented by internationally prominent researchers, educators, and emerging scholars. Chapters address such issues as distance education, non-native English-speaking educators, technology, assessment, standards, and the changing contexts of contemporary language teaching and teacher education.
Key features
Contributors comprise a list internationally prominent researchers and educators in the field, as well as emerging scholars who are exploring new areas in SLTE.
Covers a wide range of topics including key issues of the day, such as teacher education by distance, technology and SLTE;
assessment and SLTE, and more.
Addresses the changing contexts of SLTE, such as teacher preparation of educators for whom English is an additional language.
- Характеристики
- Склад
- Серия "The Cambridge Guide to"
Отзывы Cambridge Guide to Second Language Teacher Education
Оставить отзыв о товаре
Этот сайт защищен reCAPTCHA и Google
Политика конфиденциальности и применяются условия предоставления услуг.
- Доставка
- Оплата
Существуют следующие способы оплаты:
порядок оплаты зависит от конкретного пункта выдачи или курьерской службы
Все варианты и информация о оплате доступна в корзине при оформлении заказ
Полезные ссылки Cambridge Guide to Second Language Teacher Education